-
Mogu li uzeti samo uslugu interneta, bez telefona?
Da, možete.
Internet je osnovna usluga 4Tela i nije potrebno aktivirati telefon ili televiziju ako ih ne trebate.
Dodatne usluge, poput televizije (4Telka) ili telefonije, možete uključiti ili isključiti u bilo kojem trenutku, bez naknade i bez penala. Ugovorna obaveza vezana je samo uz uslugu interneta.
Međutim, ako ste iskoristili promociju 4Telka GRATIS, a nakon toga deaktivirate uslugu, tu promociju nije moguće ponovno aktivirati naknadno. Uslugu je moguće ponovno aktivirati, ali po punoj cijeni.
-
Mogu li uzeti samo uslugu televizije?
Ne. Internet je osnovna usluga koju pružamo, a uz istu je moguće uzeti dodatno televiziju i/ili telefoniju.
-
Mogu li se vaše usluge koristiti u svim gradovima Hrvatske?
Ne, naša tvrtka trenutno posluje samo u Samoboru i okolici, a dostupnost usluga možete provjeriti na našoj web stanici ili nam se javiti na broj:
0800 42 42 ili putem maila na:
info@4tel.hr.
-
Mogu li zadržati postojeći telefonski broj?
Mogu li zadržati postojeći telefonski broj?
Da, možete. Prijenos broja u našu mrežu je moguć i potpuno besplatan, samo ga je potrebno zatražiti prilikom slanja zahtjeva za uslugom.
Nakon što zaprimimo Vaš zahtjev za uslugom(poslan preko weba), šaljemo Vam Zahtjev za prijenos broja. Postupak izgleda ovako:
- Nakon što pošaljete potpisani Zahtjev za prijenos broja, mi Vašem trenutnom operatoru šaljemo najavu prijenosa broja.
- Ako imate ugovornu obvezu kod trenutnog operatera, oni će Vas kontaktirati i obavijestiti o eventualnim penalima.
- Ako nemate ugovorne obveze i podaci su ispravni, dobivamo potvrdu da je prijenos moguć.
- Sam prijenos broja ne odrađuje se odmah, on se pokreće tek nakon što naši tehničari instaliraju uslugu na Vašoj adresi. Od tog trenutka, prijenos broja može potrajati do 10 radnih dana.
Do finalnog prijenosa broja Vaš internet će raditi preko naše instalacije, telefonska usluga i ostale usluge trenutnog operatora i dalje će funkcionirati te i dalje plaćate račune starom operatoru, sve dok njihov ugovor službeno ne bude raskinut.
Kada prijenos broja bude završen kolege iz tehnike će Vas obavijestiti, te u tom trenu počinje naplata usluge s naše strane, a Vi se u tom trenutku trebate javiti starom operatoru radi povrata njihove opreme i zatvaranja usluge.
-
Moram li sam raskinuti uslugu s prethodnim operaterom ako prelazim na 4Tel?
Ako radite prijenos broja s drugog operatera na nas, mi ćemo za Vas raskinuti ugovor s operaterom čiju uslugu trenutno koristite. Ako aktivirate samo uslugu interneta, televizije i telefonije(a uzimate novi broj), u tom slučaju sami trebate raskinuti uslugu s prethodnim operaterom. Sugeriramo uvijek da se raskid ugovora odradi tek kad naša usluga bude već instalirana, kako ne bi došlo do prekida usluge.
-
Mogu li se prebaciti kod vas, a da zadržim staru infrastrukturu?
Možete se prebaciti kod nas ako je vaša adresa pokrivena našom optičkom mrežom. Uslugu pružamo isključivo preko vlastite infrastrukture i nemamo mogućnost korištenja tuđe mreže. Ako želite, provjerit ćemo dostupnost za vašu adresu i javiti vam mogućnosti.
-
O kojoj se tehnologiji radi?
Radi se o optičkoj infrastrukturi. Optički internet koristi svjetlosne signale kroz tanko stakleno vlakno, što omogućuje stabilnu vezu i vrlo velike brzine bez gubitka kvalitete. Našu optiku provodimo po HEP-ovim stupovima diljem Samobora, Svete Nedelje i okolice. Na pojedinim lokacijama, poput Starogradske ulice, imamo i podzemnu instalaciju, ali samo tamo gdje je to bilo izvedivo. U pravilu se optički kabel do kuće dovodi zračnim putem.
-
Kada će usluga biti dostupna u mom kvartu?
Plan uključivanja i okvirne datume možete pogledati na:
Plan širenja mreže ili nam se javiti na:
info@4tel.hr. Rado ćemo za Vas provjeriti je li proširenje infrastrukture uskoro u planu i što Vam možemo ponuditi.
-
Postoji li mogućnost snimanja programa?
Naša snimalica ima funkciju vremenskog pomaka preko 50 najgledanijih programa iz naše ponude, do 7 dana unatrag.
-
Gdje mogu pogledati popis programa?
Neke od najgledanijih programa iz naše ponude možete pronaći na linku:
https://www.4tel.hr/hr/popis-tv-programa/ Ako želite puni popis programa, te konkretnu ponudu i popis programa po vrstama usluga koje nudimo (4Telka, 4Telka100 i 4Telka BOX), isto možete zatražiti na: info@4tel.hr, a u mailu nam napišite i adresu za koju Vas usluga zanima kako bismo Vam odmah mogli poslati i cjenik usluga za Vašu adresu.
-
Kako izgleda instalacija?
Optika podrazumijeva našu vlastitu optičku infrastrukturu. Instalacija se vrši spajanjem optičkog kabla od najbližeg HEP-ovog stupa do Vaše kuće najčešće zračnim putem, osim u slučaju da imate prohodnu podzemnu instalaciju do kuće. U kuću se postavlja router na koji se možete spojiti žično i bežično.
-
Kako zatražiti vašu uslugu?
4Tel uslugu možete zatražiti putem naše web stranice. Potrebno je na konfiguratoru ispuniti željene usluge, kliknuti gumb: „Pošalji narudžbu“, a zatim ispuniti osobne podatke. Temeljem zaprimljenog zahtjeva, otvaramo radni nalog kolegama u tehnici koji će Vas povratno kontaktirati i dogovoriti s Vama termin instalacije. Ako Vam ponuđeni termin ne odgovara, s kolegama ćete dogovoriti drugi termin ili povratni kontakt u vrijeme koje Vam odgovara. Prilikom instalacije s kolegama dogovarate način na koji će biti izvršena instalacija. Ako Vam ni jedan ponuđeni način ne odgovara, instalaciju možete odbiti bez ikakvih penala i obaveza. Po izvršenoj instalaciji, dobivate ugovor na potpis, te s tim datumom počinje ugovor, tj. ugovorna obaveza.
-
Koje routere imate u ponudi?
Ovisno o tome na kojoj se lokaciji nalazite, te koja je zatražena usluga, može Vam biti isporučen ili Mikrotik ili Huawei router. Za više informacija i detalja, slobodno nam pošaljite upit na: info@4tel.hr, skupa s točnom adresom, pa ćemo Vam poslati točan model routera.
-
Mijenja li se moja brzina/cijena automatski kad vi promijenite tarife?
Ne. Ugovor koji ste potpisali obavezujući je dokument koji onemogućuje mijenjanje brzine ili cijene na svoju ruku. Za bilo kakvu promjenu vezanu uz Vaš ugovor, potrebno je poslati zahtjev na: info@4tel.hr kako bismo izmijenili pripadajuću dokumentaciju, te bili u mogućnosti aktivirati novu tarifu.
-
Gdje mogu pronaći pristupne podatke za Ministra Pro aplikaciju?
Pristupne podatke za Ministra Pro aplikaciju šaljemo nakon aktivacije 4Telka ili 4Telka 100 usluge.
Ako još niste zatražili aktivaciju, dovoljno je poslati kratki mail na info@4tel.hr s napomenom da želite aktivirati 4Telka ili 4Telka 100 paket. Nakon toga dodajemo uslugu u vaš ugovor, a kolege iz tehničkog odjela uslugu aktiviraju je u sustavu i pristupne podatke šalju na vašu e-mail adresu.
Napomena: 4Telka i 4Telka 100 se ne aktiviraju automatski. Aktivacija se radi isključivo na zahtjev korisnika.
-
Zašto mi na računu piše da 4Telka100 košta 8 eura, iako je besplatna?
Usluga 4Telka100 se na računu prikazuje s redovnom cijenom od 8,00 eura, ali uz 100% popusta. Zakonski smo obvezni iskazati sve aktivne usluge i njihove redovne cijene, čak i kada su dio promocije ili gratis ponude. U ovom slučaju, 4Telka 100 je besplatna uz aktivnu internetsku uslugu, pa se popust od 100% automatski obračunava svaki mjesec. To znači da nemate nikakav dodatni trošak, ali usluga je svejedno jasno navedena na računu, kao dokaz da je aktivna i da se popust primjenjuje.
-
Što ako moj TV ne podržava MinistraPRO aplikaciju?
Ako vaš TV ne podržava MinistraPRO aplikaciju, nudimo mogućnost kupnje Xiaomi Box uređaja po cijeni od 60 € jednokratno. Xiaomi Box je mali, praktičan uređaj koji se spaja na gotovo svaki TV (putem HDMI priključka) i omogućuje instalaciju MinistraPRO aplikacije, bez obzira na starost ili model televizora. Uz Xiaomi Box možete: gledati 4Telka100 paket (100+ TV programa) koristiti brojne dodatne aplikacije (YouTube, streaming servise i dr.) koristiti uređaj na bilo kojoj lokaciji uživati u jednostavnom korištenju i stabilnom radu Također, uslugu 4Telka100 možete koristiti i na bilo kojem drugom smart uređaju koji podržava MinistraPRO aplikaciju (npr. pametni telefon, tablet, pojedini Smart TV uređaji).
Ako ne želite Xiaomi Box i nemate nijedan uređaj na kojem možete instalirati aplikaciju MinistraPRO, uslugu 4Telka100 možemo deaktivirati. U tom slučaju, promociju nije moguće zamijeniti za neku drugu pogodnost, popust ili kompenzaciju.
Za provjeru dostupnosti Xiaomi Box uređaja ili deaktivaciju usluge, slobodno nam se obratite na: info@4tel.hr .